איל קומפורט משרד עורכי-דין

קצת עלינו

משרדנו מעניק שירות משפטי בתחום המשפט האזרחי מסחרי ללקוחות פרטיים וחברות כאחד.
צוות המשרד פועל בכל מקרה ומקרה, להשגת התוצאה האופטימלית ללקוח, תוך ראייה אסטרטגית והפגנת גמישות ויצירתיות משפטית.

בשונה מכל משרד אחר, אנו סבורים כי נקודת המוצא והבסיס להתקשרות עם כל לקוח ולקוח מתחילה בהטיית אוזן קשבת ושיח בגובה העיניים.

פרטי התקשרות

076-541-0710

076-541-0700

office@ec-adv.co.il

בן גוריון 16, הרצליה

שעות פתיחה

יום א’ - ה’ : 19:00 - 9:00
שישי שבת המשרד סגור

מיקום המשרד

כל הזכויות שמורות, איל קומפורט, משרד עו"ד. אין לראות באמור באתר זה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי.

א’ - ה’ : 19:00 - 9:00

בן גוריון 16, הרצליה

להודעה מהירה

מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם





הצלחות המשרד

דיני נזיקין
דיני עבודה
תביעות כספיות
תביעות קטנות
תובענות ייצוגיות

תאונת דרכים (קטין)

למשרדנו הועבר לטיפול, בשל חוסר שביעות רצון מהמשרד הקודם, תיק בו נפגע קטין בתאונת דרכים. בתיק הוגשה תביעה משפטית ולימים נקבע לקטין נכות זמנית בשיעור של 10% למשך 4 שנים, כאשר הצפי היה כי לאחר 4 שנים לא תיוותר נכות כלל. הלקוח ביקש לסיים את העניין בהצעת חברת הביטוח שעמדה על סך של 40,000 ₪. לאחר מו"מ מפרך ובמסגרת סד הזמנים, הצליח המשרד לשפר את הצעת חברת הביטוח לסך של 80,000 ₪.

מעידה וחבלה ברחוב

למשרדנו פנתה אישה כבת 70 אשר מעדה ונפגעה קלות עת התהלכה ברחוב. לאחר מו"מ ארוך עם חברת הביטוח, הציעה החברה פיצוי בסך של 35,000 ₪. בהמלצת משרדנו הגישה הלקוחה תביעה משפטית כנגד העירייה וחברת הביטוח ולימים פוצתה בסך של 70,000 ₪.

חבלה עקב תאונת דרכים

לקוח משרדנו נפגע קלות בכתפו בתאונת דרכים עת רכב על אופנוע. מומחה רפואי שמונה בהסכמה ע"י הצדדים, קבע כי ללקוח נותרה נכות צמיתה של 15%. במהלך המו"מ, הציעה חברת הביטוח פיצוי בסך של 100,000 ₪ לסילוק סופי של העניין. משרדנו, אשר סבר כי מדובר בפיצוי נמוך, הגיש בשם הלקוח תביעה משפטית, אשר הסתיימה בפיצוי הלקוח בסך של 327,000 ₪ וזאת מעבר לתגמולי הביטוח הלאומי שעמדו על סך של כ-70,000 ש"ח.

חבלה בטיול אופניים מאורגן

לקוח המשרד, פנסיונר, החובב ספורט אתגרי השתתף בטיול אופניים מאורגן בצפון הארץ. במהלך הטיול נפל הלקוח מאופניו בשל גומה בשביל הרכיבה. הלקוח ספג פגיעת כתף אשר לימים הוערך כי סובל הוא מנכות של 5%. באמצעות משרדנו הגיש הלקוח תביעה משפטית כנגד מארגני הטיול והעירייה בתחומיה התקיים הטיול, אשר סרבו ליטול אחריות על האירוע. בפס"ד דין שניתן לאחר כשנה חוייבו הנתבעים לפצות הלקוח בסך של 70,000 ₪.

פציעת קטין בבית הספר

בנו הקטין של לקוח משרדנו, שבר את ידו עת שהה בצהרון בית הספר, תחת השגחת מספר מדריכים. בהמלצת משרדנו הופנה הלקוח לקבלת חוות דעת רפואית, שקבעה כי לקטין נותרה נכות צמיתה בשיעור של 15%. לאחר הגשת תביעה משפטית כנגד בית הספר וחברת הביטוח המבטחת, בה הועלו מספר טענות בדבר רשלנות הצהרון ו\או מי מטעמו, הגיעו הצדדים, בהמלצת בית המשפט, לידי פשרה, לפיה פוצה הקטין בסך כולל של 850,000 ₪.

קצבת נכות כללית

למשרדנו פנתה לקוחה אשר עברה תאונת דרכים קלה עת נהגה ברכבה. במקביל לקבלת פיצוי עקב התאונה ולאחר מעבר על התיעוד הרפואי של הלקוחה, אשר סובלת ממגוון ליקויים ומחלות, הוצע ללקוחה לפנות באמצעות משרדנו למוסד לביטוח לאומי לשם קבלת קצבת נכות. הלקוחה אשר לא היתה מודעת לעובדה כי ייתכן והיא זכאית לקבל קצבת נכות חודשית הופנתה ע"י המשרד למומחה רפואי להערכת אחוזי נכותה. לימים הופיעה הלקוחה, בליווי עו"ד קומפורט, מול ועדה רפואית מטעם המוסד לביטוח לאומי, אשר קבעה לה אחוזי נכות ואי כושר שזיכו אותה בקצבה חודשית של כ-2,000 ₪ לרבות תשלום רטרואקטיבי של 12 חודשים.

מימוש זכויות - עובדת מלון

למשרדנו פנתה לקוחה אשר עבדה משך שנתיים בבית מלון מוכר. לדבריה, חלק מהמשמרות התקיימו בימי שישי ומוצאי שבת, אך הדבר לא בא לידי ביטוי בתלוש השכר ובתשלום המשכורת. עוד טענה הלקוחה כי מנהל בית המלון נהג לא אחת לצעוק ולהתעמר בה, לעיתים ליד עובדים אחרים של המלון כאשר הדבר גרם לה למפח נפש ואי נעימות. לאחר בחינת תלושי השכר, החוקים וצווי ההרחבה הרלוונטיים, הגיע משרדנו למסקנה כי נשללו מהלקוחה זכויות ותנאים נוספים על אלו שטענה. משכך, פנה משרדנו במכתב דרישה לבית המלון, לפיצוי הלקוחה בגין מלוא זכויותיה, שהסתכמו בסך של כ-25,000 ₪ וכן לפיצוי בגין נזק לא ממוני עקב היחס וההתעמרות שעברה. לאחר מו"מ ומבלי להגיש תביעה משפטית, הגיעו הצדדים להסכמות לפיהן תפוצה הלקוחה בסך כולל של 50,000 ₪.

תביעת מעסיק

כנגד לקוח המשרד, קבלן במקצועו, הוגשו ע"י עובדיו לשעבר, בזה אחר זה, 5 תביעות בבית הדין לעבודה. המדובר בעובדים אשר השלימו מספר שנות עבודה בעסקו של הלקוח. התביעות הוגשו בגין אי תשלום הפרשי שכר, פיצויי פיטורין, הפרשות לפנסיה, נסיעות, חגים והבראה. סך כל התביעות עמד על כ-330,000 ₪. לאחר מו"מ מתיש עם ב"כ התובעים, הצליח משרדנו למזער נזקים והגיע להסכמות לפיהן הופחת התשלום בלמעלה מ-70% לסך של 100,000 ₪ שאף הם חולקו למספר רב של תשלומים. לדברי הלקוח, לולא משרדנו, היה ככל הנראה ניגש להליך של פשיטת רגל.

מימוש זכויות - עובד כללי

למשרדנו פנה לקוח, שהועסק משך שנתיים כעובד כללי בחברת אחזקה. משכורתו של הלקוח חולקה לשתיים, כאשר חלק מסוים מהשכר שולם ללא תלוש כמתבקש ע"פ דין ולכן, שולמו התנאים הסוציאלים בחסר. בנוסף לכך, נשללו מהלקוח תשלומים עבור היעדר הודעה מוקדמת ופיצויי פיטורין, להם היה זכאי לאחר פיטוריו. הלקוח אשר התקשה להוכיח קבלת הכספים ללא תלוש, הונחה ע"י משרדנו כיצד לפעול ולהשיג את הראיה אשר תכריע את התיק . כ-24 שעות לאחר המצאת כתב התביעה לידיו, יצר המעסיק קשר עם משרדנו, על מנת להעביר מלוא התשלום המבוקש ולסיים הפרשה לאלתר.

שידורי ערוצי ספורט

כנגד לקוח המשרד, המפעיל מספר חנויות נוחות, הוגשה תביעה ע"י צ'רלטון, בגין שידור משחקי ספורט ללא רישיון, בסך של 80,000 ₪. בכתב ההגנה עמד משרדנו על מספר טענות משפטיות ועובדתיות לפיהן יש לדחות את התביעה על הסף. בדיון הקדם הראשון שהתקיים בעניין, המליץ בית המשפט, לאור הטענות שפורטו בכתב ההגנה, לדחות את התביעה. בהתאם להמלצת בית המשפט הוסכם כבר בשלב מקדמי זה, על דחיית התביעה כנגד הלקוח.

רכישת רכב יד שניה

למשרדנו הגיע לקוח אשר רכש רכב יד שניה מאדם פרטי בעלות של כ-90,000 ₪. מספר ימים לאחר הרכישה שבק מנוע הרכב חיים. מבדיקה שערך הלקוח במוסך, עלה כי הסיבה לנזק במנוע היא נזילה מהרדיאטור, אשר לא הובאה לידיעתו טרם הרכישה. טרם הגיע למשרדנו, ניסה הלקוח להגיע להסכמות כאלו ואחרות עם המוכר אך לשווא. בהתאם למכתב דרישה שנשלח ממשרדנו, הסכים לבסוף המוכר, לבטל העסקה, לבצע העברת בעלות נוספת ולהשיב מלוא הכספים ששולמו לו.

הפרת סימני מסחר

כנגד לקוחת המשרד (חברה בע"מ) הוגשה תביעה בסך 200,000 ₪ בגין פגיעה בזכות קניין והפרת סימני מסחר של חברה מתחרה. לאחר ביצוע חקירה ובמסגרת כתב ההגנה, עמד משרדנו על מספר טענות משפטיות ועובדתיות לפיהן אין לקבל את עמדת התובעת, אם בשל חוסר ניקיון כפיים ואם בשל נוהג המקובל בתחום. במהלך הדיונים בבית המשפט, הוצע כי יבואו הצדדים במו"מ לסיום העניין בפשרה. בסיומו של מו"מ עיקש, הוסכם בין הצדדים על דחיית התביעה כנגד הנתבעת בפיצוי סמלי של 10,000 ₪ בלבד.

הטרדות טלפוניות

למשרדנו פנה לקוח, אשר ביקש להסתייע בניסוח כתב תביעה קטנה כנגד חברת סלקום, בגין שיחות טלפוניות שיווקיות מהן סבל. חרף העובדה כי חוק "הספאם" שותק, בכל הנוגע לשיווק טלפוני ואינו מספק הרתעה ו\או הגנה בעניין, בעזרת ניסוח נכון של כתב התביעה והטענות המשפטיות בו, הצליח הלקוח לנצח בתביעתו, כאשר חייב בית המשפט את סלקום בפיצוי של 3,000 ₪.
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4785609,00.html

חוק שירותי תעופה

לקוח המשרד רכש דרך סוכנות נסיעות מוכרת 2 כרטיסי טיסה ליעד מרכזי באירופה. כ-8 ימים לפני הטיסה, פנה אל הלקוח אדם אשר נחזה להיות נציג סוכנות הנסיעות והודיעו כי מועד הטיסה נדחה בכ-8 שעות. הלקוח אשר ביקש לברר את פשר הדחייה פנה פעמים מספר, הן לסוכנות הנסיעות והן לחברת התעופה, אשר התחמקו כל אחת ממתן תשובות הולמות או הצעה לפיצוי בהתאם לחוק. לימים, הוגשה בסיוע משרדנו, תביעה קטנה כנגד סוכנות הנסיעות וחברת התעופה. כחודש לאחר הגשת התביעה פנתה סוכנות הנסיעות ללקוח והסכימה לשלם לו סך של 6,000 ₪ הכולל 4,000 ₪ פיצוי סטטוטורי מכח חוק שירותי תעופה ו-2,000 ₪ נוספים בגין עוגמת הנפש שחווה.

פדי אלכוהול - סופר פארם

למשרדנו פנה לקוח אשר רכש ברשת "סופר פארם" אריזת פדי אלכוהול. לאחר פתיחת האריזה, גילה הלקוח כי מידות הפד אינן תואמות את המוצהר על האריזה ולמעשה המדובר בפד קטן יותר. באמצעות משרדנו, הוגשה בקשה לאישור תובענה כייצוגית, בגין הטעיה צרכנית ועשיית עושר ולא במשפט. לאחר הגשת הבקשה פעלה הנתבעת לתיקון המוצר, כך שיתאים למידות המוצהרות. הנתבעת התבקשה לחשוף מלוא נתוני המכירות של המוצר נשוא הבקשה. בשל היקף מכירות קטן של המוצר, הוסכם בין הצדדים, בנוסף לתיקון ההפרה, על פיצוי בגובה של 20,000 ₪.

דיני נזיקין

תאונת דרכים (קטין)

למשרדנו הועבר לטיפול, בשל חוסר שביעות רצון מהמשרד הקודם, תיק בו נפגע קטין בתאונת דרכים. בתיק הוגשה תביעה משפטית ולימים נקבע לקטין נכות זמנית בשיעור של 10% למשך 4 שנים, כאשר הצפי היה כי לאחר 4 שנים לא תיוותר נכות כלל. הלקוח ביקש לסיים את העניין בהצעת חברת הביטוח שעמדה על סך של 40,000 ₪. לאחר מו"מ מפרך ובמסגרת סד הזמנים, הצליח המשרד לשפר את הצעת חברת הביטוח לסך של 80,000 ₪.

מעידה וחבלה ברחוב

למשרדנו פנתה אישה כבת 70 אשר מעדה ונפגעה קלות עת התהלכה ברחוב. לאחר מו"מ ארוך עם חברת הביטוח, הציעה החברה פיצוי בסך של 35,000 ₪. בהמלצת משרדנו הגישה הלקוחה תביעה משפטית כנגד העירייה וחברת הביטוח ולימים פוצתה בסך של 70,000 ₪.

חבלה עקב תאונת דרכים

לקוח משרדנו נפגע קלות בכתפו בתאונת דרכים עת רכב על אופנוע. מומחה רפואי שמונה בהסכמה ע"י הצדדים, קבע כי ללקוח נותרה נכות צמיתה של 15%. במהלך המו"מ, הציעה חברת הביטוח פיצוי בסך של 100,000 ₪ לסילוק סופי של העניין. משרדנו, אשר סבר כי מדובר בפיצוי נמוך, הגיש בשם הלקוח תביעה משפטית, אשר הסתיימה בפיצוי הלקוח בסך של 327,000 ₪ וזאת מעבר לתגמולי הביטוח הלאומי שעמדו על סך של כ-70,000 ש"ח.

חבלה בטיול אופניים מאורגן

לקוח המשרד, פנסיונר, החובב ספורט אתגרי השתתף בטיול אופניים מאורגן בצפון הארץ. במהלך הטיול נפל הלקוח מאופניו בשל גומה בשביל הרכיבה. הלקוח ספג פגיעת כתף אשר לימים הוערך כי סובל הוא מנכות של 5%. באמצעות משרדנו הגיש הלקוח תביעה משפטית כנגד מארגני הטיול והעירייה בתחומיה התקיים הטיול, אשר סרבו ליטול אחריות על האירוע. בפס"ד דין שניתן לאחר כשנה חוייבו הנתבעים לפצות הלקוח בסך של 70,000 ₪.

פציעת קטין בבית הספר

בנו הקטין של לקוח משרדנו, שבר את ידו עת שהה בצהרון בית הספר, תחת השגחת מספר מדריכים. בהמלצת משרדנו הופנה הלקוח לקבלת חוות דעת רפואית, שקבעה כי לקטין נותרה נכות צמיתה בשיעור של 15%. לאחר הגשת תביעה משפטית כנגד בית הספר וחברת הביטוח המבטחת, בה הועלו מספר טענות בדבר רשלנות הצהרון ו\או מי מטעמו, הגיעו הצדדים, בהמלצת בית המשפט, לידי פשרה, לפיה פוצה הקטין בסך כולל של 850,000 ₪.

קצבת נכות כללית

למשרדנו פנתה לקוחה אשר עברה תאונת דרכים קלה עת נהגה ברכבה. במקביל לקבלת פיצוי עקב התאונה ולאחר מעבר על התיעוד הרפואי של הלקוחה, אשר סובלת ממגוון ליקויים ומחלות, הוצע ללקוחה לפנות באמצעות משרדנו למוסד לביטוח לאומי לשם קבלת קצבת נכות. הלקוחה אשר לא היתה מודעת לעובדה כי ייתכן והיא זכאית לקבל קצבת נכות חודשית הופנתה ע"י המשרד למומחה רפואי להערכת אחוזי נכותה. לימים הופיעה הלקוחה, בליווי עו"ד קומפורט, מול ועדה רפואית מטעם המוסד לביטוח לאומי, אשר קבעה לה אחוזי נכות ואי כושר שזיכו אותה בקצבה חודשית של כ-2,000 ₪ לרבות תשלום רטרואקטיבי של 12 חודשים.

דיני עבודה

מימוש זכויות - עובדת מלון

למשרדנו פנתה לקוחה אשר עבדה משך שנתיים בבית מלון מוכר. לדבריה, חלק מהמשמרות התקיימו בימי שישי ומוצאי שבת, אך הדבר לא בא לידי ביטוי בתלוש השכר ובתשלום המשכורת. עוד טענה הלקוחה כי מנהל בית המלון נהג לא אחת לצעוק ולהתעמר בה, לעיתים ליד עובדים אחרים של המלון כאשר הדבר גרם לה למפח נפש ואי נעימות. לאחר בחינת תלושי השכר, החוקים וצווי ההרחבה הרלוונטיים, הגיע משרדנו למסקנה כי נשללו מהלקוחה זכויות ותנאים נוספים על אלו שטענה. משכך, פנה משרדנו במכתב דרישה לבית המלון, לפיצוי הלקוחה בגין מלוא זכויותיה, שהסתכמו בסך של כ-25,000 ₪ וכן לפיצוי בגין נזק לא ממוני עקב היחס וההתעמרות שעברה. לאחר מו"מ ומבלי להגיש תביעה משפטית, הגיעו הצדדים להסכמות לפיהן תפוצה הלקוחה בסך כולל של 50,000 ₪.

תביעת מעסיק

כנגד לקוח המשרד, קבלן במקצועו, הוגשו ע"י עובדיו לשעבר, בזה אחר זה, 5 תביעות בבית הדין לעבודה. המדובר בעובדים אשר השלימו מספר שנות עבודה בעסקו של הלקוח. התביעות הוגשו בגין אי תשלום הפרשי שכר, פיצויי פיטורין, הפרשות לפנסיה, נסיעות, חגים והבראה. סך כל התביעות עמד על כ-330,000 ₪. לאחר מו"מ מתיש עם ב"כ התובעים, הצליח משרדנו למזער נזקים והגיע להסכמות לפיהן הופחת התשלום בלמעלה מ-70% לסך של 100,000 ₪ שאף הם חולקו למספר רב של תשלומים. לדברי הלקוח, לולא משרדנו, היה ככל הנראה ניגש להליך של פשיטת רגל.

מימוש זכויות - עובד כללי

למשרדנו פנה לקוח, שהועסק משך שנתיים כעובד כללי בחברת אחזקה. משכורתו של הלקוח חולקה לשתיים, כאשר חלק מסוים מהשכר שולם ללא תלוש כמתבקש ע"פ דין ולכן, שולמו התנאים הסוציאלים בחסר. בנוסף לכך, נשללו מהלקוח תשלומים עבור היעדר הודעה מוקדמת ופיצויי פיטורין, להם היה זכאי לאחר פיטוריו. הלקוח אשר התקשה להוכיח קבלת הכספים ללא תלוש, הונחה ע"י משרדנו כיצד לפעול ולהשיג את הראיה אשר תכריע את התיק . כ-24 שעות לאחר המצאת כתב התביעה לידיו, יצר המעסיק קשר עם משרדנו, על מנת להעביר מלוא התשלום המבוקש ולסיים הפרשה לאלתר.

תביעות כספיות

שידורי ערוצי ספורט

כנגד לקוח המשרד, המפעיל מספר חנויות נוחות, הוגשה תביעה ע"י צ'רלטון, בגין שידור משחקי ספורט ללא רישיון, בסך של 80,000 ₪. בכתב ההגנה עמד משרדנו על מספר טענות משפטיות ועובדתיות לפיהן יש לדחות את התביעה על הסף. בדיון הקדם הראשון שהתקיים בעניין, המליץ בית המשפט, לאור הטענות שפורטו בכתב ההגנה, לדחות את התביעה. בהתאם להמלצת בית המשפט הוסכם כבר בשלב מקדמי זה, על דחיית התביעה כנגד הלקוח.

רכישת רכב יד שניה

למשרדנו הגיע לקוח אשר רכש רכב יד שניה מאדם פרטי בעלות של כ-90,000 ₪. מספר ימים לאחר הרכישה שבק מנוע הרכב חיים. מבדיקה שערך הלקוח במוסך, עלה כי הסיבה לנזק במנוע היא נזילה מהרדיאטור, אשר לא הובאה לידיעתו טרם הרכישה. טרם הגיע למשרדנו, ניסה הלקוח להגיע להסכמות כאלו ואחרות עם המוכר אך לשווא. בהתאם למכתב דרישה שנשלח ממשרדנו, הסכים לבסוף המוכר, לבטל העסקה, לבצע העברת בעלות נוספת ולהשיב מלוא הכספים ששולמו לו.

הפרת סימני מסחר

כנגד לקוחת המשרד (חברה בע"מ) הוגשה תביעה בסך 200,000 ₪ בגין פגיעה בזכות קניין והפרת סימני מסחר של חברה מתחרה. לאחר ביצוע חקירה ובמסגרת כתב ההגנה, עמד משרדנו על מספר טענות משפטיות ועובדתיות לפיהן אין לקבל את עמדת התובעת, אם בשל חוסר ניקיון כפיים ואם בשל נוהג המקובל בתחום. במהלך הדיונים בבית המשפט, הוצע כי יבואו הצדדים במו"מ לסיום העניין בפשרה. בסיומו של מו"מ עיקש, הוסכם בין הצדדים על דחיית התביעה כנגד הנתבעת בפיצוי סמלי של 10,000 ₪ בלבד.

תביעות קטנות

הטרדות טלפוניות

למשרדנו פנה לקוח, אשר ביקש להסתייע בניסוח כתב תביעה קטנה כנגד חברת סלקום, בגין שיחות טלפוניות שיווקיות מהן סבל. חרף העובדה כי חוק "הספאם" שותק, בכל הנוגע לשיווק טלפוני ואינו מספק הרתעה ו\או הגנה בעניין, בעזרת ניסוח נכון של כתב התביעה והטענות המשפטיות בו, הצליח הלקוח לנצח בתביעתו, כאשר חייב בית המשפט את סלקום בפיצוי של 3,000 ₪.
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4785609,00.html

חוק שירותי תעופה

לקוח המשרד רכש דרך סוכנות נסיעות מוכרת 2 כרטיסי טיסה ליעד מרכזי באירופה. כ-8 ימים לפני הטיסה, פנה אל הלקוח אדם אשר נחזה להיות נציג סוכנות הנסיעות והודיעו כי מועד הטיסה נדחה בכ-8 שעות. הלקוח אשר ביקש לברר את פשר הדחייה פנה פעמים מספר, הן לסוכנות הנסיעות והן לחברת התעופה, אשר התחמקו כל אחת ממתן תשובות הולמות או הצעה לפיצוי בהתאם לחוק. לימים, הוגשה בסיוע משרדנו, תביעה קטנה כנגד סוכנות הנסיעות וחברת התעופה. כחודש לאחר הגשת התביעה פנתה סוכנות הנסיעות ללקוח והסכימה לשלם לו סך של 6,000 ₪ הכולל 4,000 ₪ פיצוי סטטוטורי מכח חוק שירותי תעופה ו-2,000 ₪ נוספים בגין עוגמת הנפש שחווה.

תובענות ייצוגיות

פדי אלכוהול - סופר פארם

למשרדנו פנה לקוח אשר רכש ברשת "סופר פארם" אריזת פדי אלכוהול. לאחר פתיחת האריזה, גילה הלקוח כי מידות הפד אינן תואמות את המוצהר על האריזה ולמעשה המדובר בפד קטן יותר. באמצעות משרדנו, הוגשה בקשה לאישור תובענה כייצוגית, בגין הטעיה צרכנית ועשיית עושר ולא במשפט. לאחר הגשת הבקשה פעלה הנתבעת לתיקון המוצר, כך שיתאים למידות המוצהרות. הנתבעת התבקשה לחשוף מלוא נתוני המכירות של המוצר נשוא הבקשה. בשל היקף מכירות קטן של המוצר, הוסכם בין הצדדים, בנוסף לתיקון ההפרה, על פיצוי בגובה של 20,000 ₪.

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
שינוי גודל גופנים
ניגודיות